Artiklen er lavet i samarbejde med den eller de virksomheder, der linkes til i denne artikel. Indlægget er altså betalt - det samme gælder eventuelle hyperlænker.

En virksomhed lever af sine kunder, og det er derfor alfa og omega, at ens kunder kan komme i kontakt med en, hvis de har et behov for det. Driver du en virksomhed, og ønsker du at gøre det nemt at komme i kontakt med dig og dine medarbejdere – både for dine kunder og for nye kunder og potentielle samarbejdspartnere, så kan du blive meget klogere på, hvordan det kan lade sig gøre lige her.

Det er en stor fordel at have ét firmanummer

Måske har du før prøvet at skulle have kontakt til et firma, som har haft flere forskellige numre. Det kan hurtigt blive uoverskueligt og svært at finde ud af, hvilket nummer man skal ringe til, og måske får man det slet ikke gjort, fordi man ikke kan finde rundt i, hvem man egentligt skal have kontakt til. Vil du gerne undgå netop det scenarie, så er det en stor fordel kun at have ét firmanummer, som folk kan kontakte dit firma på. Man kan kalde det et hovednummer, og derfra kan man lave retninger, som guider folk de rigtige steder hen.

Brugervenlighed er vejen frem

Når folk skal i kontakt med dit firma, så er brugervenlighed generelt vejen frem. Kan de hurtigt finde nummeret til virksomheden, kan de hurtigt kontakte dig eller en medarbejder, og det skal være ligeså let på computer.

Når I skal designe en hjemmeside, bør I fokusere på brugervenlighed og en god interaktionsmulighed. En brugervenlig og indbydende hjemmeside er simpel og guidende, så du sikrer, at alle får de informationer, som de leder efter. En god hjemmeside skal også kunne tiltrække kunder, og det kan være en god idé at overveje at skabe en form for genkendelighed på samme tid. Måske du der er et logo, der skal gå igen eller nogle bestemte farver.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here